Ofte stillede spørgsmål

Du kan her finde svar på de hyppigste spørgsmål

Om Health 24

Health 24 vil gøre sundhedsservices mere forbrugervenlige. Vores portal giver brugerne mulighed for at finde behandlere i nærheden af, hvor de bor eller arbejder, se anmeldelser af behandlere fra andre brugere og booke ledige tider online. Brugerne kan også finde gode tilbud, anmelde behandlere og meget mere. Med andre ord, så giver vi brugerne større indflydelse.

Health 24 er en dansk virksomhed med hovedkontor i København.

Det er 100 procent gratis for brugerne at booke aftaler på Health 24. Vi vil gerne gøre det så nemt og hurtigt som muligt for dig.

Du betaler for behandlingerne i klinikken. Hvis du har yderligere spørgsmål om priser og andre ting, anbefaler vi dig at kontakte behandleren og eventuelt dit forsikringsselskab direkte.

Vi tilbyder på nuværende tidspunkt vores services i Storkøbenhavn hos en lang række behandlere: tandlæger, tandplejere, massører, fysioterapeuter, akupunktører, zoneterapeuter, kiropraktorer, osteopater, diætister og kostvejledere.

Vi ekspanderer løbende til nye byer og med flere typer klinikker. Der kommer hver dag nye klinikker med på portalen.

Vi kræver, at behandlere dokumenterer deres faglige kvalifikationer med relevante beviser m.m. På den måde kan vi sikre, at de er kvalificerede til at udøve de behandlinger, som de tilbyder i deres profiler på Health 24.

Booking af aftaler på Health 24

Det er helt enkelt! Gå til hovedsiden, og vælg den type behandler, du er på udkig efter. Vælg postnummer, by eller gade for at finde en behandler tæt på dig – eller kig efter et godt tilbud.

Du kan se behandlernes ledige tider og træffe et velovervejet valg ud fra de beskrevne kvalifikationer, billeder af klinikken og verificerede omtaler fra andre brugere. Klik på en ledig tid, som passer dig, følg anvisningerne – og snart har du booket en aftale.

Du modtager en mail med flere detaljer om dit kommende besøg hos behandleren.

Husk at skrive en anmeldelse på Health 24 efter dit besøg hos behandleren for at hjælpe andre brugere med at finde behandlere, som lever op til deres forventninger.

Det er nemt at finde de behandlere, som modtager brugere med tilskud fra det offentlige, sygeforsikringen ”danmark” eller andre private sundhedsforsikringer. Gå til søgeresultater, hvor du kan se en liste over forskellige behandlere, og brug ’Tilskud’ filteren. Du kan også se tilskudsoplysninger i toppen af den enkelte behandlers profil på Health 24.

Hvis du har specifikke spørgsmål om din forsikring, kan du med fordel kontakte dit forsikringsselskab direkte for at høre, hvilke typer behandlinger forsikringen dækker.

Det gør ikke noget, hvis du ikke kan se en præcis besøgsårsag. Vælg den årsag, som beskriver det, du ønsker, bedst.

Det kan i sjældne tilfælde ske, at en behandler oplever en nødsituation. Hvis det sker, modtager du en besked om ændring af din aftale, og behandleren vil komme med forslag til en ny tid til dig.

Når du har booket en aftale online, modtager du en mail fra Health 24 med behandlerens telefonnummer, adresse og andre oplysninger.

Min Health 24 brugerkonto

Du logger på din Health 24 brugerkonto for at annullere din aftale og eventuelt booke en ny med det samme. Vær dog opmærksom på, at din konto kan blive spærret, hvis du annullerer for mange aftaler. Det er nødvendigt med nogle regler på dette område for at sikre, at behandlerens kalender er aktuel og troværdig for andre brugere.

Log på din Health 24 brugerkonto, og find dem under ’Tidligere besøg’.

Vi laver skræddersyede forslag til dig ud fra de oplysninger, du har givet os og ud fra anbefalinger fra anerkendte sundhedsorganisationer og danske myndigheder.

Vi behandler dine personlige oplysninger fortroligt og gemmer dem på en sikker server med firewalls. Andre har således ikke mulighed for at få adgang til oplysningerne direkte fra internettet.

Anmeldelser på Health 24

Health 24 bruger sit eget lukkede system, som betyder, at det kun er de brugere, som faktisk har været hos den pågældende behandler, der kan skrive en anmeldelse. Det sikrer, at vi har reelle og troværdige anmeldelser, som hjælper dig til at finde den rigtige behandler.

Nej! Vi vil skabe et brugbart og pålideligt grundlag, så du kan træffe det rigtige valg. Det betyder, at vi offentliggør både positive, negative og andre slags anmeldelser.

Vi offentliggør alle anmeldelser, som følger vores overordnede retningslinjer for fair og respektfuld kommunikation:

Ulovlighed og aggression. Vi offentliggør ikke noget ulovligt, anstødeligt og vulgært eller noget, som fremmer had mod andre.

Personlige oplysninger. Vi offentliggør ikke fulde navne, adresser, telefonnumre, e-mails, betalingskortoplysninger og lignende.

Behandlinger. Vi opfordrer dig til at beskrive dit indtryk af behandlerens service. Men vi offentliggør ikke klager over den nøjagtige udførelse af en behandling. Vi er ikke i stand til at tage stilling til sådanne faglige anmeldelser.

Kommercielt indhold og spam. Vi vil have relevante anmeldelser på Health 24 og ønsker ikke at offentliggøre noget, som promoverer websites, produkter eller andet, som ikke har noget med brugerens indryk af behandleren at gøre.